سنگ عقیق کارنلیان چیست؟ خواص سنگ عقیق کارنلیان
نوشته شده توسط : javaneh

سنگ عقیق کارنلیان چیست؟ (Carnelian)

سنگ عقیق کارنلیان (Carnelian) یکی از انواع رایج کوارتز است که رنگی نارنجی مایل به قرمز دارد. گالری چاو کارنلیان یک شکلی از سنگ کلسدونی است که یکی از زیر مجموعه های کوارتز است. این می تواند در بسیاری از مناطق مانند برزیل ، هند و اروگوئه یافت شود.

این سنگ در طیف رنگ های نارجی و قرمز کم رنگ و پر رنگ نیز وجود دارد.

خواص سنگ عقیق کارنلیان

خواص سنگ عقیق کارنلیان زیاد است و می تواند به شما در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی کند. در ادامه این مطلب ما برای شما چند مورد از بهترین خواص سنگ عقیق کارنلیان را بیان کرده ایم:

  1. سنگ عقیق کارنلیان شما را قادر می سازد تا بتوانید اهداف خود را آشکار سازید.
  2. حمایت از انرژی های جسمانی و فیزیکی
  3. سنگ عقیق کارنلیان شما را سرشار اعتماد به نفس و شجاعت درونی می کند

سنگ عقیق کارنلیان انرژی فیزیکی و جسمانی شما را بالا برده و شجاعت ، استقامت شما را تقویت می کند. این سنگ به خصوص برای یکپارچه کردن سه چاکرای اولیه و در بالا بردن خلاقیت و اراده شما بسیار مفید و موثر است. سنگ عقیق کارنلیان همچنین سنگ شادابی جنسی و فیزیکی محسوب می شود. این سنگ می تواند به افراد کمک کند تا بتوانند تصمیم گیری کنند و همچنین بتوانند بر اساس عقیده عمل کنند یا با اعتماد به نفس به پیش بروند.

عقیق کارنلیان واقعا یک (سنگ قدرت) محسوب می شود.

 

کارنلیان سنگی برای شروع جدید

اگر شما یک کار پر مخاطره را شروع کردید و از این ریسکی که انجام دادید احساس خطر می کنید و در وضعیت نامعلومی قرار گرفته اید، سنگ عقیق کارنلیان می تواند عقیده و افکار شما را تقویت کرده و شما را با شور و اشتیاق درونی خود هم آهنگ کند.

سنگ عقیق کارنلیان یک سنگ پرکاربرد است و به شما کمک می کند تا تغییرات را بپذیرید و بیشترین دوره تحول را در زندگی خود ایجاد کنید .

کارنلیان سنگی برای شادابی فیزیکی

سنگ عقیق کارنلیان یکی‌ از بهترین سنگ ها برای افزایش انرژی و شادابی فیزیکی انسان است. این سنگ سه چاکرای اولیه را که مسئول تندرستی فیزیکی بدنمان هستند؟ فعال و تقویت می کند.

اگر شما نسبت به بدنتان غافل و بی اهمیت می باشید و ترجیح می دهید تا در دنیای روحی و روانی زندگی کنید، سنگ عقیق کارنلیان به شما کمک می کند تا این گرایش را متعادل کنید.

سنگ عقیق کارنلیان همچنین شما را به خود مراقبتیِ فیزیکی ترغیب می کند.

این سنگ را با سنگ آمیتیست ترکیب کرده تا بر تسویه کردن بدن و از بین بردن عادت های فیزیکی منفی و اعتیاد تمرکز کنید.

https://chaav.ir/blog/13-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%D8%B3%D9%86%DA%AF+%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86

چگونه از سنگ عقیق کارنلیان برای سلامتی استفاده کنیم؟

برای خواص فیزیکی و پر انرژی این سنگ ، کارنلیان بهترین سنگ برای بدن است.شما می توانید از این سنگ به عنوان بخشی از مداوا کردن چاکرا با قرار دادن آن بر روی چاکرای دوم (چاکرا ساکرال) استفاده کنید.

استفاده از سنگ کارنلیان در تفکر و تامل کردن می تواند به شما کمک کند تا اهداف خود را آشکار سازید و اینکه بهترین مسیر را برای رسیدن به آن انتخاب نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: